مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-22سياسي

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز 


دادستان کرمان به طرح جمع آوری سلاح در استان به ویژه در شهرستان های جنوبی اشاره کرد و گفت: به زودی اطلاعیه ای برای تحویل سلاح های غیرمجاز به دارندگان این نوع سلاح ها داده می شود و پس از آن با دارندگان این سلاح ها برخورد قاطع و بازدارنده انجام خواهد شد.

- ایسنا/کرمان دادستان کرمان به طرح جمع آوری سلاح در استان به ویژه در شهرستان های جنوبی اشاره کرد و گفت: به زودی اطلاعیه ای برای تحویل سلاح های غیرمجاز به دارندگان این نوع سلاح ها داده می شود و پس از آن با دارندگان این سلاح ها برخورد قاطع و بازدارنده انجام خواهد شد.

مهدی بخشی امروز 31 تیرماه در همایش رؤسا و دادستان های سراسر استان کرمان با بیان اینکه متاسفانه پس از اغتشاشات سال گذشته سلاح هایی وارد کشور شد و در این رابطه اقدامات برخوردی مناسبی در استان کرمان انجام شده، اظهار کرد: در رابطه با جمع آوری سلاح های غیرمجاز و برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز هماهنگی های لازم در شورای تامین استان انجام شده است.

وی برخورد با سارقان سیم های برق را از دیگر موارد اولویت دار در استان کرمان برشمرد و تاکید کرد: با مدیریت جدید فرماندهی انتظامی استان کرمان روحیه جدیدی در مسیر مبارزه با سرقت شکل می گیرد و در کنار آن با راه اندازی کمپ ترک اعتیاد، می توان تا 60 درصد جرایم این حوزه را تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز 

ضرب الاجل دادستان کرمان برای تحویل سلاح های غیرمجاز